091230

Jaha. Onsdag igen då. Gud vad tiden går fort! Helt sjukt. Och snart nytt år och allt med. Har ni kommit på några nyårslöften? Jag ska nog inte lova något iår utan att ta hand om MIG själv :)

Nu kom pappa med. Han ska tömma längan på skit. En annan ska snart hoppa in i duschen. Kallt det är idag!
Ska senare få besök av svärmor med mor och Johans brors tjej. Alltid lika trevligt med besök, bara det att jag måste plocka undan. Ser ut som fan när man håller på att renovera!

Ska även skriva arbete idag med Mikaela. Kan vara skönt att ha det gjort innan det nya året :) Vivi hade panik nu att städa innan den 31:a, jag undrade varför? Hon svarade "så som man har det den 31:a kommer man att ha det de kommande året". Kanske sant? Isåfall, så ska jag göra mitt arbete. Vem vet, jag kanske blir en stjärna på att få saker relaterade till skolan gjorda i tid då till nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0