Love me tender :)

Yes så är det! Ska till tandläkaren kl 1o.00. Det ska bli så mysigt :S Rutinkontroll men man vet ju aldrig vad dom leder till! Nu sitter jag och letar adresser till de som jag ska skicka julkort till. Ska fan ta och köpa mig en adressbok! Eller kanske göra en egen och ha på datorn? Alltid samma visa när jag ska skicka kort. Sitter klistrad framför Eniro och hitta.

Fick svar från Black Magic igår med. Hoppas jag får presentkort av baby <3 i julklapp. Fick inte den j*vla tatueringen gjord i våras så nu vill jag få den gjord! DOCK så var det drop-in för tatueringar som tar 1,5-2tim på fredagar eller så fick jag boka in tid TIDIGAST i april. Tror jag dör! Men den som väntar på något gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0