Mumma

Nyss ätit middag och diskat. Blev rester från gårdagens fest men det smakade nästan bättre idag! Är måttligt förvånad över hur pigg jag ändå är idag efter gårdagens bravader. Fyllan slog som en smäll på käften inatt när jag skulle lägga mig. Får väl ta och lägga ut några bilder sen så ni får se hur kul vi hade det :)

Ikväll blir det soffläge med baby <3
Ska ta och tvätta undan en del tvätt med. Går alltid bra att ta mellan varven när jag sysslar med annat.

Så här snygg var jag under en dimmig period av kvällen ;P


Kommentarer
Postat av: jag

ja eftersom du glömde slinghättan här,så antar jag att det är en tossa för skor du har på hövet:)very sexisch

2009-12-18 @ 19:29:33
Postat av: Mia

Hahaha helt rätt vännen :) Det roliga med denna leken som jag tror att DU kommer och gilla är att den hette....... HÄR KOMMER FULA BETTAN! Hahaha man tog på sig saker efter hand som man sjöng en annan version av "här kommer Pippi Långstrump" :)

2009-12-18 @ 20:11:01
URL: http://miuis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0