Mys

Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och har slängt in några vedträn i spisen. Måndagsmys ^^ Dock undrar jag för mig själv vad jag ska göra uppe såhär dags? Kan iof vara skönt att vara uppe i god tid trots att man är ledig. Tänkte dra ut på denna morgonen rejält med datoranvändande och kaffedrickande. Sen ska jag dra ut den mer med en låååång härlig dusch :) Sen ska jag traska till Ekologen och färga hennes hår! Det kommer säkert bli skitnice.

Nu har jag och baby fått undan de mesta lådorna i huset, skönt! Trodde dock bara att jag inte hade mer skit men jag kan aldrig sluta förvånas över mig själv. Nu är nästan förrådet tömt, längan nästa.....

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysit de lät. Hade osså velat vara ledig idag ;) Får komma o checka huset nu när ni tagit över. <3 Ha de bäst o hälsa Jojje :)

2009-12-14 @ 07:31:33
Postat av: Anna

Hej tj guggi har gjort en ny blogg, det verkar roligare där--

2009-12-14 @ 16:03:49
URL: http://housewifeofhorvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0