Renovering

Igår var en helt underbar dag! Det kan man väl nästan alltid säga om julafton? :) Fick många fina klappar och däribland dom var det färg och presentkort på tapeter :D Så nu har jag och Johan dratt igång med att tvätta väggar och tak i hela övervåningen. Övervåningen är helt klätt i furu med snedtak och takbalkar. Så nu ska vi måla allt vitt och göra väldigt mörka balkar :) Tror det kommer bli skitsnyggt!

Har även kollat på internet på en Benner Sennen valp :) En av mina julklappar av Johan var halva priset på en valp! Så glad jag blev :D Men ska dock inte skaffa den förrens våren eller sommaren när jag är mer ledig. Tar ju mkt av ens energi och tid av att ta hand om en valp.
Funderade innan för en liten ras men tror bestämmt att det får bli en sennen, ska nog ha en hane, dom blir ca 70cm höga i mankhöjd :)

Nej nu ska jag fortsätta att hjälpa baby och tvätta. Lägger upp bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0