Candy

Oj vad man kan gotta sig i andras saker ibland :) Vissa borde bara veta hur deras blottande kan skada dom själva! Det är så otroligt underhållande och skrattretande!!!!! Ja, jag vet att jag är en hemsk människa ;)

Dagen har varit lugn. Praktik med allt vad det innebär. Baka, spela Uno, vara rastvakt, ha idrott och några promenader i skogen (röka). Tror trots allt efter en del velande fram och tillbaka att detta blir väl den vägen som jag kommer att ha i livet. Kommer kanske inte alltid att jobba som fritidspedagog, kanske vickar som högstadielärare eller kanske får ta mig an en 5:a? Det är så svårt att veta vad man ska bli. Jag har iaf tänkt att huvudsaken är att jag har en högskoleutbildning. Det kan man komma långt på, har min mamma sagt :)

Nej nu så blir det mer krigsspel med gubben innan jag lägger mig. Lär mig geväret fort :P Hahaha han ska få spö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0