Fredag

Mörkt ute men ser ändå ut som om det skulle kunna bli någon pytteliten solchans.
Helt slut idag! Var igår på studiebesök på Korsets kraft i Bromölla. Efter 3tim så kände jag mig frälst...... Nej men dom debatterade för Gud iaf. Kändes lite som livets ord eller den Tv-kanalen, tror den heter Tv10. Ja jag säger då det.

Idag har jag min sista praktikdag. Blandade känslor. Ska bjuda dom små på glass.
Ikväll är det sedan syning på lägenheten och efter det julbord med VVS-tjänst. Vi får väl se vem som dricker eller får sitta bakom ratten :)

Nej nu ska jag inte prata av mig mer här utan ta min kaffekopp gå ut på trappan och sedan hoppa in i duschen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0