Måndag

Måndagsmys. Degar framför tv:n med baby. Varit världens segaste dag idag har det kännts som.
Var megatrött när jag kom hem, la mig på sängen och sov i cirkus 2,5h. Kanske håller på att få någon förkylning, eller kanske det är svinen som spökar?!?!?!
Har i vilket fall inte tid med att vara sjuk.

I veckan så sker det lite grejor över lag. Två homepartys, ett dildo och ett ljus, gissa vilket jag kommer att shoppa loss på :) Sen på fredag så kommer en lärare från Högskolan och ska observera mig när jag håller i lektion :S Att hålla i lektionen är aldrig någon fara men däremot samtalet man har efteråt med alla invecklade frågor....... Ovanpå detta så ska man flytta till helgen med. Nej jag känner mig inte stressad!

Nu så blir det sängen!

Natti alla trogna <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gissar på att du kommer hem med en hel påse full av ljus lille vän.

2009-11-17 @ 12:13:57
URL: http://horvikaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0