Effektivt!

Idag har man varit effektiv som tusan.
Körde hemifrån ca o6:4o idag, först lämna baby på
jobbet och sedan hämta Mikaela i K-stad för att sedan åka
till Osby och göra en fältuppgift där med Mija.
Tyvärr måste jag påstå att Osby uppfyllde mina förväntningar :)
Men det var coolt att besöka Ronny & Ragge-land för första gången
men cowboy affärer och andra diverse crazy stuff.
Till exempel fick jag se en livs levande dvärg idag!!!!
Trodde bara dom fanns på film :P ( Förlåt, nu va jag dum :P)

Sen bar det hemmåt, tog ett powernap.
Sen kom Anna och barnen. Körde och tog influensasprutan.

Dock inte jag! Vet aldrig vad dom kan proppa för skit i den!

Sen hade vi fikamys nere på slottet och matade ankorna :)

Väntar på att baby ska sluta jobba så man kan hämta honom någon gång.
Ikväll så blir det solning och träning.
Ska nog ta och börja städa lite smått nu :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Tj så fint! du kunde klura ut hur man gör ;) till guggi med?

2009-10-22 @ 09:23:49
URL: http://horvikaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0