Hörvik

Nu är man nere i Hörvik hos syster yster! Ska ha mys här idag tills Johan
slutar jobba & man ska hämta honom.
Ledigt idag, gud så skönt! Träna ikväll, skönt att ha kommit igång igen
efter alla förkylningar & skit! Började starkt med kcalförbränningen,
hoppas nu bara att detta håller i sig!

Imorse när jag satt i massagefotöljen & tittade på Vakna med The Voice så kom diskussionen
om att kalla oss tjejer gumman & hur vissa tycker att det är nervärderande.
Håller med fullständigt!
Om någon bråkar med mig & t ex säger "men gumman, nu är det såhär..." då flyger jag
i taket! Jag är ingens gumma!
Kalla mig heller fitta för det tar jag inte åt mig!!!!!!

Räknade även ut min månadsbudget idag, det ser ljust ut :)
Så nu ska jag internetshoppa lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0