Söndag

..... ja det märks verkligen med det gråa vädret & regnet som bara faller ner. Men det är inget man får va bitter över, det är bara att bita ihop!

Nu har jag suttit & gjort planering över mina studier. Det tar faktiskt sin lilla tid det med. Lärarna borde komma på ett bättre sätt att göra scheman på. När dom lägger ut sina tider på schemat så hade dom väl också kunnat skriva dit om det är någon uppgift, redovisning, tenta etc som ska göras? DÅ hade dom gjort mitt liv mycket enklare istället för att jag ska behöva sitta & bläddra igenom en massa papper & skriva in i min kalender. Ok jag har väl så pass mycket fritid så att jag klarar av detta M E N jag hade haft ännu mer fritid till mycket roligare saker om lärarna hade gjort såhär. Kanske kunnat lägga ner lite extra krut på mina studier? Men det är väl livet på högskolan, du är vuxen nu Maria, ta hand om skiten själv!

Ikväll så blir det veckohandling. Skrev ner allt som behövde köpas. Kommer bli ruinerad...... Man skulle kanske ta & bli en såndär Breatharian eller vad dom nu heter. Dom tror att människan inte från början åt något utan bara levde på luft. Men de som eftersträvar denna tron idag MÅSTE ju trots allt äta påstår dom efterssom våra föregångare har ju försört våra kroppar genom mat! Pyttsan! Det hade ju dock varit ganska nice om detta så hade varit fallet för då hade jag kunnat använda mina pengar till bättre saker, kanske en resa? Det hade varit skönt :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Hallo Mius.. Allt väl? kram

2009-10-12 @ 11:34:52
URL: http://imsofly.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!

Jodå allt är bara fint :D

Hur trivs du i den nya staden?

Kram

2009-10-14 @ 11:27:25
URL: http://miuis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0