- Längtar

Har nu suttit och kollat på uppfödarens hemsida :) Nu ligger nog min lilla gubbe i magen! Stackars Johan, nu börjar mitt tjat igen som jag hade under jul gällande att jag ska få en hund. Vid jul så var längtan så lååååång men nu är det kanske bara 8 veckor kvar :D

Påskhelgen har varit nice! Har haft fullt upp alla dagar. Har haft trädgårdsarbete i form av att fälla träd här hemma. Varit många människor inblandade, släkt och vän :D Tack alla för hjälpen! Jag är dock en mäster pyrroman hehe. Eldade järnet i två dagar, fick även lite bränna på köpet! Igår så var vi i Småland på släktmiddag, satt riktigt fint med påskbord efter hårt arbete i helgen! Hann även ut en runda med i fredes med Mikaela *WOHO* Hanöhus blev vår destination. Var riktigt kul att gå ut men synd bara att alla Sölvesborgare lider av blängsjukan, inte värst kul att bara stå och glo vad folk håller på med när man själv kan ha kul?

Nej, nu är det sluttjatat för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0