Storstädning

Idag så storstädas det! Hade fete motivationen när jag tog badrummet, torkade till och med alla väggar! Men nu när jag har torkat golvet och tagit ett bloss så är motivationen nere på noll..... Men nu när jag har varit så duktig så får jag fortsätta med det!

Fan vad snön bara yr ned med! Vill ha vår!!!!! Fattar inte hur mkt snö det egentligen har kommit denna vintern. Tror inte det har kommit så mkt på den tiden jag har vandrat på jorden :)

Tittar på Gina Tricots hemsida, känner att jag nog ska dit en runda nästa vecka när jag har fått pengar :P Behöver bygga på min basgarderob!

Har MTV på, dom kör bara gamla sköna låtar så jag hoppas att det hjälper mig i min fortsatta städning!


Kommentarer
Postat av: nina

Halloj babe... Damn i miss Blekinge.. Hoppas vi ses när jag kommer hem.. måste se ert hus ju ;) Pöss

2010-02-22 @ 22:39:52
URL: http://imsofly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0