Bara för att jag är dryyyyyg

fullständigt namn? Maria Sofia Magreth Södergren

är du singel? Nix!

hur gammal är du? 22, snart 23

ögonfärg?
Alla färger ;)

skostorlek?
41-42 :S

längd?
180cm

ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv?
 Alltid glad och positiv! Blir aldrig onödigt stressad, nervös osv :D 

din sämsta egenskap?
Om jag vill ha ngt så vill jag ha det nu, oberoende konsekvenserna.......

tycker du själv att du ser bra ut?
När glaset är framme ;)

hårfärg?
Brunett

hur bor du?
 I en röd villa på landet med min sambo <3 

vad dricker du helst?
Kaffe, Tanja och Cola light. Men har fått dille nu på Vitamin Care med flädersmak.

bästa alkoholbaserade drinken?
Rosa Pantern ;)

bästa månaden på året?
  Svår..... Augusti är alltid härlig!

bästa dagen i veckan?
Torsagar, vet man att det bara är en dag kvar till helg :D

favoritplagg?
Leggings

favoritdjur?
Ojoj, katter och hundar, råttor är med mys!

berättar du allt för dina föräldrar?
  Nej!

flirtar du ofta?
  Kanske, inte vad jag märker av själv

är du slampig av dig? Det hoppas jag inte!

tycker du om någon? Absolut

skulle du kunna berätta det? Japp! 

kan du hålla en hemlighet? Ja

tycker du om britney spears? Till och från :P

har du varit kär i din kusin? Nej!

har du varit på en herrtoalett? Kanske?

har du någonsin gjort någon illa?
Mmmm

har någon någonsin gjort dig illa?
Allt för många gånger

svär du ofta? I perioder

får du som du vill? Försöker iaf!

prövar du nya saker? Ibland, drömmer kanske mer än vad jag utför

har du fuskat på ett prov?  Ja

vad har du på dig? Pyjamas

vilken färg har dina byxor? Lila med vita prickar 

vad lyssnar du på just nu? Ljudet av luftvärmepumpen :P Kinky

hur mår du? Ganska bra faktiskt

vad tänker du på just nu? Om jag ska gå och ta ett bloss snart 

hur många läppglans har du?
  Vet ej :/

vad använder du för parfym?
Calvin Klein In 2 U

långa eller korta killar? Långa

blonda eller brunetter? Brunetter

ska dom ha långt eller kort hår?
 Kort hår!

mest irriterande med killar? Att dom kan vara så jävla kaxiga i trupp men på tu man hand är dom som små änglar.....

är humor viktigt?
Super!

bad boy eller good guy? Har varit med för många bad så nu har jag hittat min klippa <3

vilken film såg du senast på bio? En julsaga kanske?

vilken film vill du se helst just nu?
  Paranormal Activity

vad drömde du senast? Kommer inte ihåg, skulle nog ändå inte berätta om mina psykodrömmar hahaha.

vem pratade du senast i telefon med? Anett

vad handlade samtalet om? Att jag skulle våldgästa henne och se om hon var hemma

är du blyg? Ibland

sommar eller vinter? SOMMAR!

fasta relationer eller one night stands? Förr anti fasta, men nu är jag själv fast hahaha

choklad eller vanilj? Blandat?

din första kärlek?
  Ska vi inte prata om! SKÄMS!

din senaste kärlek? Johan <3

vill du gifta dig? Någon gång, är lite kluven i den frågan. Tror inte riktigt på äktenskapet, vet hur svåra löften är att hålla så det är nog bättre att skita i dem. Men gus vad vackert ändå att få ha ett brollöp :D

hur många barn ska du ha? 2-3 

vad ska dom heta? Algot, Hugo, Greta och Asta

vart ska ni bo?
Här hemma

vill du ha några husdjur? Vill alltid ha husdjur, ska skaffa vovve till sommaren :D

har du några husdjur? Japp, två katter och fiskar

om ja, vad heter dom? Gun-Britt och Elvis, även kallade Baby och Mannen

favoritspel?
För tillfället är det yatzy, spelar mest tv och datorspel, pallar ej radda upp dem!

favoritblomma?  Plastblommor i alla sorter! Dom pallar med mina ickegröna fingrar :P

har du någonsin kysst en kille? "Nej"........

har du någonsin kysst någon av samma kön? Kanske det kanske ^^

vad ska du göra idag? Röka och gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0