Boooyaaaahhh!

Yes... sitter man här igen. Dock uppe tidigt idag! :D Gick upp 6.20, måste börja vänja mig. Ska få larm installerat kl 9 och Stoffe kommer och pluggar med mig 11. Så idag händer det lite grejer!

Igår så hade jag bara en stor myspys kväll! Lagade middag, pasta med ost och skinksås (fattar dock inte varför ostsås ska lukta ren skär spy? Förstör aptiten en aning!) Efter maten så tog jag ett lååångt bad med diverse peeling och bokläsande ur Den osannolika strippan. Schysst bok btw. Rekomenderas!

Nu har jag ändrat mig! H&M hade ju iof fina kläder i sin vår/sommarkatalog, men imorse till mitt morgonkaffe öppnade jag Halens vår o¨ch sommarkatalog, där var det ta mig fan färg och form! Mia måste handla :) Bara lite......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0