Dumbidum

Sitter jag här i min ensamhet, baby ligger och sover på soffan. Ska snart ta och väcka det (lilla) grynet :)

Idag så har det varit skola, opponering. Min opponering som jag gjorde gick bra men den *host* jäkeln som skulle opponera mitt arbete dök inte upp! ARRRRGGGGGHHHHH! Vaddå sabba för alla? NU får alla vi som kom idag och skulle ha denna jäkla examinationen komma igen nästa fredag BARA för att han inte kunde dyka upp..... Och jag som skulle ha heeeel ledig vecka ); Men men, det hade kanske hänt ngt vad vet jag? Kanske inte ska vara så hård trots allt.

Efter skolan körde jag och hämtade ett paket från Ellos, köpte en Barbie till Nora och en Strawberry Shortcake docka till Maja och drog min kos till mamma i Hörvik. Flickorna blev superglada för det moster gav dom :) Ska nog inte ha egna barn utan bara skämma bort mina systerbarn hahaha.

Snart ska jag glida in till stan och fika hos Vivi, en slät kopp nu när jag går på diet. Tredje dagen idag, HEJA MIG!!!!!! Hon skulle ha en överaskning som vanligt, undrar nu vad det kan vara? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0