Formatering

Hela dagen har jag inte kunnat få igång min dator! Höll på att gå i väggen! Så nu blev det att jag formaterade den.... Men men det är ju som att ha en ny nu ju :)

Igår blev det ett pilatespass innan läggdags, ca 22.30. Fick en sån jäkla huvudvärk bara under tiden. Var ju dock första gången som jag tränade pilates så det var kanske inte så lustigt med dom cp ställningarna man gjorde på golvet. Halkade runt som tusan med för jag hade ingen yogamatta. Gud vad katterna glodde snett på mig, dom kan inte ha trott att jag var klok! Men idag så välsignade ekologen mig med en helt ny matta :) TACK! Så imorgon ska vi se om det går bättre med den :D

Ikväll så har jag och baby bara myst, förutom mitt datorsittande. Gjorde en gryta idag på oxkött, grädde, buljong, färska champinjoner, lök och kantareller med potatis till. Blev helt okej, kanske lite salt. Men va tusan, det var ju första gången jag gjorde den! Till efterrätt så blev det hemmagjord chokladpudding med grädde och riven choklad ovanpå :) Fan vad duktig man har varit idag! Imorgon ska jag pröva att göra omelett för första gången, tänkte ha skivad rökt skinka i, hoppas det blir bra!

Nej nu ska jag mysa med gubben för imorgon blir det skoshopping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0