Helgs out!




Nu var det söndagkväll igen. Helgen har varit till belåtenhet!

Fredag: Storshopping i K-stad med An1 :P "Var är min plånbok?" Filmmys med baby och god mat tillsammans med mamma.
Lördag: Tapetsering av hall och pulkaåkning med grillning på grisabacken :)
Söndag: Tapetsering och blivit KLAR med hallen :) Nu ska bara möbler och dekorationer in som är det roligaste!

Imorgon ska jag verkligen försöka att komma upp i tid! Ska städa och tvätta lite på morgonen sen ska jag ner till Hörvik och leka med kära syster och barn. Har mycket att ta igen här hemma nu! Fick ett städryck nu i afton men man har inte så mkt energi över idag :P Skyller på den farliga flaskan!!!!! Ny termin med som börjar på tisdag! Jag är så HAPPY att få träffa dom jag BÄST tycker om <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0