Måndag

Ny vecka nya möjligheter!
Måndag idag, igen. Kan aldrig fatta att tiden går så fort! Snön faller sakta utanför fönstret och jag sitter och dricker kaffe i min pyjamas :) Mysigt. Ska snart hoppa in i duschen. Ska iväg med mamma, Anna och barnen till Markislagret, var längesen jag var där. Vill handla mysiga saker som ljus, blommor, dekorationer och nya skolprylar till den nya terminen :D

Imorgon ska jag dessvärre till tandläkaren och borra ett hål :( Det tredje jag någonsin har haft! Men ska dock inte vara lika karig som förra gången, så denna blir det bedövning! Efter tandläkaren så ska jag banne mig gå och klippa mig! Det får bli dagens "unna sig". Färga håret på kvällen med. Har bara utväxt så det kan jag sköta själv ist för att betala dyra pengar på en färgning hos frissan. Funderar även på att göra naglar i veckan, har alltid velat det men varit för snål, men nu så har jag nog kommit över snålheten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0