Nya naglar :)

Vet att jag har rännt runt och tjatat om att jag ska fixa mina naglar på salong.... Men det är ju alltid priset som har påverkat! Ok att jag lägger mkt pengar på kläder och andra nöjen varje månad men har ÄNDÅ tyckt att det har varit dyrt. Detta beror på att mina naglar växer som ogräs och ska jag då lägga mellan 500 till 800kr om dom blir för långa för snabbt? Men idag så fixade jag det på EGEN hand för endast 90kr! :) Man får ju inte vara dum! Depend gel-naglar blev det. Var lite klurigt bara att få dit tipparna men för att vara första gången som jag gör detta så blev jag verkligen nöjd! Såg dock inte att det var naglar i paketet med gel så jag köpte ett extra paket med 100st naglar :P Men då har jag ju ngt att roa mig med under den kommande våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0