So long no see :P

Yes!

Har inte varit inne här nu sedan i måndes tror jag...... :/ Har varit en fullspäckad vecka med skolstart och dylikt men nu så tror jag att jag har kommit på fötter igen. På fötter måste jag iaf vara efter mitt 13timmars powernap i torsdes ;)

Nu så har baby åkt till Åre och lämnat mig ensam hemma :( Hade kunnat hänga med nu i sista sekunden men beslöt att skita i det på grund av andra grejer som hade blivit inbokade på grund av att jag inte skulle hänga med. Men nu så har jag nog ÄNTLIGEN övertalat honom om att bara vi två ska ta en resa nästa år, skulle vilja åka februari mars däromkring. Vårt mål lär iallafall bli USA, Florida :) Sol, bad, Shopping, Disneyland och Universal Studios :) Jag behöver verkligen en resa och det helst nu!!!!!!!

Nej nu ska jag porrsurfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0