I´m cute in gym shorts! ^^

Hej alla där ute!
Idag har dagen med stort D varit. Idag var min operationssdag..... Gick förvånansvärt bra! Och jag mötte min fobi emot blodådror tsssss! Sist in på operation och först vaken, i´m a sick woman!!!!

Hela dagen har jag faktiskt sovit. Hade inte ro att ligga på uppvaket. För jäkla hårda sängar!!! Så det har bara varit mys med min baby idag :) Har inhandlat en massa skit, bland annat hämtat ett paket från H&M. Var faktiskt kul för jag hade glömt det mesta som var i det. Blev en riktig surprise om man säger så ^^

Igår var det ju marknaden på SRF. Hittade två tjocke tröjjor och ett snajdigt linne :)
Shoppingens anda är på gång igen nu när jag har slutat röka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0