- Flyger sakta fram

Fan vad livet är härlisch nu när våren har kommit på allvar! Energin håller sig kvar under heeeela långa dagen :)
Idag har det shoppats allehanda saker, bland annat två supernice sommar/party linnen :D Umgåtts med en god vän och pratat med flera i telen.
Måste bara säga min nya favvosak! Har som många andra dummisar varit rökare sen tidiga tonåren. Försökt sluta minst en miljon gånger men har inte klarat det. Det är bara att inse, ränderna går aldrig ur zebran ;) Men nu har jag hittat skänken från ovan!!!!! E-CIGARETTE!!!!!!! Det är en elektrisk cigg som endast ger en nikotin! Inga andra gifter! Jag är frälst!!!!! Är ett superbra alternativ om man inte har styrkan att sluta röka. Om jag tar en vanlig cigg nu när jag laddar min hightecha så får jag ont i huvudet och mår illa...... IT`S AMAZING FAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar inte så dum ändå. :)

2011-04-11 @ 21:42:48
URL: http://enlitenbitavsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0