Ritsch ratsch!

Iiiihhhhhhhhh alla morgonpigga sillar! Idag har jag gått upp tidigt vilket var väldigt längesen jag gjorde. Var tufft till en början men nu efter minst 100 koppar kaffe så börjar jag piggna till. I nyårslöftet iår sa jag att jag skulle bli en bättre människa (på många sätt), så ett av dom är att finna harmoni i vardagen genom att inte sova bort den :P

Igår drog jag och mannen till Ikea, alla andra hade nog samma tanke som oss för fy vad mkt folk det var där! Men vi fick en del fint inhandlat, bland annat tvättstället till den lilla toaletten :) Så snart är den klar! Bara lite lister till dörren som ska upp och att vi ska få hem toaletten sen så är det dags att ge sig på sovrummet, tapeterna kommer nu i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0