Hello

Hej alla glada!
Lyckas komma in och skriva här när jag har förkylningar, är det för att jag vill att ni ska tycka synd om mig?
Idag ska jag iaf ta ett ryck i hus och trädgård. På lördag fyller jag år och ska då ha två fester, en för familjen på dagen och en för girlsen på kvällen ;) Är sjukt taggad för fest så efter denna koppen kaffe blir det actimel, kan jang och en vitamintablett :P

Imorgon med ska Vivi lura iväg mig på hennes present! Har inte den blekaste vad vi ska hitta på, men kul kommer det säkert att bli! Jag älskar överaskningar och nu när väl någon gör en för mig så har jag varit duktig och skitit i att snoka fram vad det är för något för då blir det ju ingen överaskning. Me soooo gay!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0