Wiho

Hej igen!
Har haft fullt upp med födelsedag, fest, skola och allt annat som hör livet till! Tänkte iaf berätta det jag fick vara med om i fredes när jag fick min present av Vivi :D

Det började med att hon hämtade mig hemma och satte en ögonbindel på mig. Lite läskigt men asroligt! Vi körde i ca en halvtimme innan vi var framme på vår destination. Då fick jag gå och hålla Vivi i handen för jag hade fortfarande bindeln på mig. Vi gick in och gick ner för en massa trappor, fick verkligen öka känseln i fötterna så jag inte trillade! När vi kom fram var det någon som tog mig i handen och presenterade sig oh sa att jag skulle få massage :) Då fick jag äntligen ta av mig ögonbindeln. Det hela började med en ansiktpeeling och ansiktsmassage, sedan fick jag en kroppspeeling, aromainpackning och helkroppsmassage :D Vivi, du kan gissa att du ligger högst på listan nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0